Om genderidentiteit bespreekbaar te maken kan de volgende vraag gesteld worden: We zien wel eens dat sommige mensen zich niet (helemaal) in lijn voelen met het geslacht waarmee ze geboren zijn. Is dit iets wat voor jou speelt? Nieuwe kaart Home